X-Persona: Return-Path: Received: from mail.normail.net ([80.212.62.44]) by fep06-svc.swip.net with SMTP id <20021127195801.XHGV19969.fep06-svc.swip.net@mail.normail.net>; Wed, 27 Nov 2002 20:58:01 +0100 Received: from compaq ([192.168.123.100]) by mail.normail.net (Normail main e-mail server - logging initiated.) with SMTP id IXB73837 for ; Wed, 27 Nov 2002 20:54:11 +0100 Message-ID: <001701c2964e$c36c10d0$647ba8c0@normail.net> Reply-To: Jan Olav Røine From: Jan Olav Røine To: Subject: ADSL/Bredbåndsundrsøkelsen - et tilbud som takk til de g!! Date: Wed, 27 Nov 2002 20:51:43 +0100 Hei. Du får denne mailen fordi du har deltatt i vår bredbåndsundersøkelse. (Les litt til - dette er et godt tilbud) Som kjent lanserte NorMail AS en bredbåndsundersøkelse fordi mange var veldig missfornøyde med sin brebåndsleverandør/ISP. Som et resultat av dette har vi gjennomgått tilbudene fra leverandørene. Vi har lagt vekt på pris - service - dekning - og funksjonalitet. Ut fra dette har vi tegnet forhandleravtale med Bluecom. Jeg skal ikke komme med en masse tekniske forklaringer, men kan nevne at en av hovedforskjellene på tjenesten er at Bluecom kjører ren ethernet standard, og ikke en pppoe protokoll som fører til masse overhead. (Unødvendig trafikk) Dessuten tar heller ikke betalt for trafikkmengde. Fast IPog ADSL selv om en ikke har fast telefonlinje er også fine fordeler! Bluecom leier seg inn på sentralene til Telenor. Kjører på dette utstyret til det blir mange nok brukere til å investere i eget utstyr i sentralene. Som forhandler får NorMail AS en provisjon. Denne provisjonen brukes til å forbedre tilbudet til DEG, slik at NorMail AS betaler den første månedenfor deg dersom du vil bestille/bytte ISP. Dette som takk fordi du deltok i undersøkelsen. De som tegner bredbåndsavtale via oss, får dessuten et eget web-sted hvor man kan legge inn spørsmål og klager. Dersom det skulle være nødvendig tar NorMail AS seg av videre saksgang mot Bluecom. Vi holder deg som kunde orienter til enhver tid. Når det gjelder brukerstøtte og overvåkning av sentraler/kapasitet slik at kundene blir fornøyde, mener vi Bluecom er et MEGET bra valg! Å bytte leverandør fra TeleNor er gratis - altså intet etableringsgebyr - og NorMail bruker provisjonspengene slik at du får den første måneden gratis. Får vi mange nok kunder kan vi forsøke å presse prisene litt også! Vi har lagt ut mer informasjon på: http://www.normail.net/adsl Spørsmål/klage sidene finner du også via denne linken - se etter "Kunde Support" (Det er kun spørsmål fra våre kunder som behandles videre) Vi håper du blir fornøyd med tilbudet! Da dette er et tilbud som KUN gjelder dere som har svart på undersøkelsen, er det viktig at dere skriver ADSL UNDERSØKELSE i feltet for kommentarer / merknader dersom dere vil bestille eller bytte leverandør. (Denne mail adressen må også være med) Det er ikke meningen å plage deg som mottager av denne mailen. Vi opprettholder vår SPAM garanti, og videresender ingen adresser som er registrert i undersøkelsen. Skulle du finne denne mailen plagsom, ser vi helst at du registrerer din mail-adresse på http://www.normail.net/nomail.asp - så får du garantert ikke mer mail fra oss! Mvh Jan Olav Røine NorMail AS